xa0 xa0 برو ولي به رسم يادگار يه سيب در دامنم به جا بزار...... xa0 xa0 چاووشي : به رسم يادگار xa0 xa0...
xa0 xa0 از اول هم نبودي فقط دل من داشتنت را توهم زده بود xa0 xa0...